شبکه ,ایرانی ,بازاریابی ,حمایت ,محصولات ,سرمایه ,کالای ایرانی ,بازاریابی شبکه ,بازار یابی ,شورای اسلامی ,مجلس شورای ,مجلس شورای اسلامی

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت :بازار یابی شبکه ای در ایران یک فرصت مطلوب و ایده آل برای گسترش و حمایت از خرید کالای ایرانی است .

بازاریابی شبکه ای فرصتی طلایی برای حمایت از سرمایه ایرانی


کمال الدین پیرموذن  مشاورعالی کمپین آری به تولید ملی  با بیان این مطلب افزود : با توجه به هجمه تبلیغات خارجی و رکود در بخش صنعت بهترین تبلیغات نفوذ در لایه های زیرین جامعه است . و این امر میسر نمی شد جز با شبکه های بازار یابی که از وزارت صنعت ، معدن و تجارت مجوز فعالیت دریافت کرده اند .

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه محصولات شبکه های بازاریابی باید با محوریت کالای ایرانی باشد، ادامه داد : بازاریابی شبکه ای در واقع سبد کالای ایرانی است به نوعی حمایت از سرمایه داخلی و تولید ملی ،این ظرفیت همان فرصت ایجاد اشتغال زایی و حمایت از کارگران زحمت کشی است که برای برند محصولات کشورمان تلاش می کنند و نان آور هستند.

مشاور عالی پویش مردمی آری به تولید ملی به حضور شبکه های بازاریابی موفق در کشور اشاره و اظهار داشت : شبکه های بازاریابی موفقی چون بادران گستران  توانسته است در عرصه بازار و معرفی برند ایرانی با معدل خوب قدم بردارد و پوشش انسانی مناسبی برای تبلیغات محصولات ایرانی در بین جامعه داشته باشد . یک چنین شبکه هایی می توانند در زمان کوتاه سرمایه ملی را زنده کنند .

منبع خبر : مجلس آنلاین

منبع اصلی مطلب : بازاریابی شبکه ای در ایران
برچسب ها : شبکه ,ایرانی ,بازاریابی ,حمایت ,محصولات ,سرمایه ,کالای ایرانی ,بازاریابی شبکه ,بازار یابی ,شورای اسلامی ,مجلس شورای ,مجلس شورای اسلامی
اشتراک گذاری: این صفحه را به اشتراک بگذارید

آینا گروه : بازاریابی شبکه ای فرصتی طلایی برای حمایت از سرمایه ایرانی