بازاریابی ,شبکه ,افراد ,شبکه‌ای ,تجارت ,شرکت ,بازاریابی شبکه ,مستقیم محصولات ,پورسانت دریافتhttp://s3.picofile.com/file/8210453692/%D8%AA%DB%8C%D9%85_%D9%88%D8%B1%DA%A9.jpg

 

بازاریابی شبکه‌ای ، در همه جای دنیا و در کشور ما تجارتی علمی و پذیرفته شده است که سازمان فروش ، شبکه‌ای از انسان‌ها است که افراد از هر واحد کالای فروخته شده در شبکه پورسانت دریافت می کنند که قابلیت افزایش تصاعدی را دارا می باشد . بازاریابی شبکه ای روشی است برای توزیع مستقیم محصولات و خدمات توسط شبکه ای از افراد ؛  درست برعکس حالت معمول و بازاریابی مرسومی که می‌شناسیم .

به طور کلی به حذف واسطه‌های اصلی و رساندن مستقیم محصولات تولیدکننده به مشتری و مصرف‌کننده نهایی از طریق شبکه‌ای از مشتریان و توزیع کنندگان کمپانی و بدون دخالت واسطه‌ها ، بازاریابی شبکه ای (Network Marketing ) یا بازاریابی چندسطحی ( Multi Level Marketing ) یا MLM نامیده می شود .

شرکت های بازاریابی شبکه ای به واسطه Plan یا نمودار درآمدی که در ایران مجوز آن توسط وزارت بازارگانی صادر می شود ، باعث کارآفرینی و اشتغالزایی افراد بسیاری توسط این تجارت می شود .

در فروش شبکه‌ای، اشخاص به عنوان پیمان‌کاران یا نمایندگان مستقل با یک شرکت مادر در ارتباط هستند و هر شخص بر مبنای حجم کالا یا خدمات فروخته شده حاصل تلاش خودش و مجموعه افرادی که به واسطه وی به این تجارت وارد شده‌اند، حقوق یا پورسانت دریافت می‌کند . ( نه برای وارد کردن و گرفتن حق عضویت )

فروش شبکه‌ای به خودی خود یک تجارت نیست بلکه روشی است برای رسیدن به آزادی درآمدی و زمانی ، یک روش بازاریابی مستقل که در آن خود مشتریان معرف محصولات یا خدمات شرکت هستند ، یعنی آنان هم‌کار و شریک آن شرکتند نه کارمند آن ؛ این افراد برای کمپانی کار نمی‌کنند بلکه با کمپانی کار می‌کنند . این روش ، یک روش درآمدزایی دائمی و تصاعدی است و نه پول‌دهی سریع و کوتاه مدت.

تفاوت لیدر(رهبر) با رئیس

http://s6.picofile.com/file/8210454050/%D8%AA%D9%81%D8%A7%D9%88%D8%AA_%D8%B1%D8%A6%DB%8C%D8%B3_%D9%88_%D8%B1%D9%87%D8%A8%D8%B1.jpg

منبع اصلی مطلب : بازاریابی شبکه ای در ایران
برچسب ها : بازاریابی ,شبکه ,افراد ,شبکه‌ای ,تجارت ,شرکت ,بازاریابی شبکه ,مستقیم محصولات ,پورسانت دریافت
اشتراک گذاری: این صفحه را به اشتراک بگذارید

آینا گروه : تعریف کلی از بازاریابی شبکه ای